Usein kysytyt kysymykset

Mietitkö jotain? Katso, löytyisikö vastaus pohdintaasi alla olevien usein kysyttyjen kysymysten joukosta. Klikkaamalla kysymystä näet vastauksen siihen.

  1. Mistä näen, onko tiettyä tuotetta saatavilla?
    <p>Saatavuuden voit tarkistaa avaamalla tuotteen oman tuotesivun. Valitse sitten sivun yl&auml;reunassa Biltema-logon vieress&auml; olevasta pudotusvalikosta haluamasi tavaratalo. N&auml;in saat tiet&auml;&auml; saatavuustilanteen ja tuotteen hyllypaikan ko. myym&auml;l&auml;ss&auml;. Huomaathan, ett&auml; saatavuus vaihtelee koko ajan emmek&auml; voi v&auml;ltt&auml;m&auml;tt&auml; taata tuotteen saatavuutta.&nbsp;</p> <p>Voit halutessasi tehd&auml; tuotteista Osta &amp; Nouda -tilauksen, jolloin tuotteet ker&auml;t&auml;&auml;n sinulle valmiiksi ja saat ilmoituksen, kun tilauksesi on valmiina noudettavaksi.</p> <p>Mik&auml;li tuote on loppunut haluamastasi tavaratalosta, voit tiedustella tuotteen saatavuutta asiakaspalvelustamme.</p>
  2. Millaista dokumentaatiota Bilteman tuotteista on saatavilla?
    <p><u><a href="/link/93bf10f865cf443b832c09c71a989884.aspx">Ohjekirja- ja asiakirjahaullamme</a></u>&nbsp;voit hakea ja ladata esim. tuotteiden k&auml;ytt&ouml;ohjeita ja turvallisuusselvityksi&auml;.</p>
  3. Mihin voin lähettää tuotetoiveen?
    <p>Voit l&auml;hett&auml;&auml; tuotetoiveen asiakaspalveluumme joko verkkosivuillamme olevan chatin kautta, puhelimitse (09 4270 5830) tai s&auml;hk&ouml;postitse (<a href="mailto:asiakaspalvelu@biltema.fi">asiakaspalvelu@biltema.fi</a>).</p>
  4. Miten saan yhteyden tiettyyn Biltema-myymälään?
    <p>Voit olla yhteydess&auml; suoraan myym&auml;l&ouml;ihimme puhelimitse. Katso myym&auml;l&ouml;iden puhelinnumerot valitsemalla tavaratalo sivun yl&auml;reunassa olevasta pudotusvalikosta. Soittaessasi Biltema-tavarataloon maksat oman operaattorisi m&auml;&auml;ritt&auml;m&auml;n maksun tavalliseen matkapuhelinliittym&auml;&auml;n.</p> <p>Voit olla my&ouml;s yhteydess&auml; valtakunnalliseen asiakaspalveluumme joko chatiss&auml;, puhelimitse (p. 09 4270 5830) tai s&auml;hk&ouml;postitse (<a href="mailto:asiakaspalvelu@biltema.fi">asiakaspalvelu@biltema.fi</a>).</p>
  5. Saako Bilteman myymälöihin ottaa mukaan koiran?
    <p>Bilteman myym&auml;l&ouml;ihin saa ottaa koiran mukaan, mutta hygieniasyist&auml; koiraa ei saa vied&auml; Bilteman kahviloihin.</p>
  6. Haluamaani tuotetta ei ole saatavilla verkkokaupasta tai lähimmästä myymälästäni. Voidaanko se postittaa minulle myymälästä, jossa sitä on varastossa?
    <p>Valitettavasti myym&auml;l&ouml;ill&auml;mme ei ole postitusmahdollisuutta. Postittaminen on mahdollista vain verkkokaupasta.</p>
  7. Voiko tuotteita siirtää myymälästä toiseen?
    <p>Meill&auml; on my&ouml;s myym&auml;l&auml;siirtopalvelu, joka toteutetaan yhteisty&ouml;ss&auml; PostNordin kanssa. Siirron hinta on 9,90 &euro;/tilaus. Tuotteen siirto vie muutaman arkip&auml;iv&auml;n. Palvelu tilataan asioimalla siin&auml; tavaratalossa (asiakaspalvelussa), josta haluaa noutaa tuotteen, sill&auml; palvelu ja tuote/tuotteet maksetaan etuk&auml;teen. Lue lis&auml;&auml; <a href="/link/e535707619d7460c996de5d35f66f0c4.aspx">t&auml;&auml;lt&auml;</a>.</p>
  8. En osaa/voi käyttää verkkokauppaa. Miten voin tilata tuotteita?
    <p>Voit tilata tuotteita postiennakolla olemalla yhteydess&auml; asiakaspalveluumme s&auml;hk&ouml;postitse tai puhelimitse. Postiennakkomaksu on 24,90 &euro;, ja se maksetaan tilausta noudettaessa. Paperisen saapumisimoituksen (valinnainen) hinta on 3,50 &euro;.</p>
  9. Ostamani tuote ei toimi tai se on rikki. Miten toimin?
    <p>Reklamaatio- ja takuuasioissa sinun tulee olla viipym&auml;tt&auml; yhteydess&auml; l&auml;himp&auml;&auml;n Biltema-tavarataloosi, mik&auml;li tuote on hankittu Bilteman kivijalkamyym&auml;l&auml;st&auml;.</p> <p>Reklamoidessasi verkkokaupasta tilaamaasi tuotetta sinun tulee l&auml;hett&auml;&auml; kopio l&auml;hetyslistasta sek&auml; t&auml;ytetty palautuslomake, joka toimitetaan tilauksen mukana. Emme k&auml;sittele palautusta, joka tulee ilman ko. lomaketta. Reklamaatioissa ja takuupalautuksissa on kirjoitettava mukaan my&ouml;s selostus havaitusta viasta. Tarkemmat palautusohjeet l&ouml;yd&auml;t <a href="/link/51bd9815f9564389a72a1e858a83f3fd.aspx">t&auml;&auml;lt&auml;</a>.</p> <p>Vaihdon ja palautuksen yhteydess&auml; tuotteesta on aina esitett&auml;v&auml; lasku, ostokuitti tai tiliote, josta k&auml;y ilmi ostoksen loppusumma, ostop&auml;iv&auml; ja ostopaikka.</p>
  10. Missä Bilteman tuotteet valmistetaan?
    <p>Olemme tehneet sopimuksen, ettemme paljasta tuotteidemme alkuper&auml;&auml; tai valmistusmaata.</p> <p>Suurin ero Bilteman ja sen kilpailijoiden v&auml;lill&auml; on se, ett&auml; Bilteman sis&auml;&auml;nostajat ostavat tuotteet suoraan valmistajalta itselt&auml;&auml;n, ilman turhia v&auml;lik&auml;si&auml;. N&auml;in hinnat ovat pysyv&auml;sti edullisia. Asiakkaana voit odottaa tuotteiltamme yht&auml; korkeaa laatua kuin kilpailijoidemme tuotteilta.</p>
  11. Missä Bilteman polkupyörissä on runkonumero/tuotenumero?
    <p>L&ouml;yd&auml;t numeron py&ouml;r&auml;n rungon alapuolelta, l&auml;helt&auml; polkimia.</p> <p>Runkonumero alkaa aina kirjaimilla WBTD, mink&auml; j&auml;lkeen tulee 6 numeroa ja 1 kirjain: WBTDxxxxxxX</p> <p>Tuotenumeron tunnistaa kirjaimista &rdquo;art.&rdquo;, joiden per&auml;ss&auml; on numerosarja. Siin&auml; on ensin kaksi numeroa, sitten v&auml;liviiva ja sen j&auml;lkeen lis&auml;&auml; numeroita. T&auml;m&auml;n numeron l&ouml;yd&auml;t py&ouml;r&auml;n k&auml;ytt&ouml;oppaasta, kuitista sek&auml; py&ouml;r&auml;n etuhaarukasta.</p>
  12. Miten löydän sopivat tuulilasinpyyhkijät autooni?
    <p>Voit tutustua kaikkiin pyyhkij&auml;nsulkiimme <u><a href="/link/3b626178e09544f8bb4c7608f9725b98.aspx">t&auml;&auml;ll&auml;</a></u>. Mik&auml;li haluat l&ouml;yt&auml;&auml; juuri omaan automalliisi sopivat sulat, kirjoita autosi rekisterinumero verkkosivujemme hakukentt&auml;&auml;n tai mene osoitteeseen&nbsp;<u><a href="/link/6eb13d773d694a42bce46dbd31dfbbf8.aspx">https://www.biltema.fi/auton-varaosahaku/</a></u>.</p>
  13. Ovatko Bilteman tuotteet riippumattomasti testattuja?
    <p>Tuotteitamme on ollut mukana useissa testeiss&auml;, jotka ovat kolmannen osapuolen j&auml;rjest&auml;mi&auml; ja tulokset on julkaistu useissa eri medioissa. Olemme koonneet joitakin testitietoja&nbsp;<u><a href="/link/1e191627fef04ab98bfa581a68295353.aspx">t&auml;nne</a></u>.</p>
  14. Mitä minun tulee ottaa huomioon auton varaosia hankkiessani?
    <p>Ota huomioon, ett&auml; autoosi saattaa olla saatavilla useampia varaosia, mit&auml; Bilteman valikoimassa on. Siksi on t&auml;rke&auml;&auml;, ett&auml; vertaat meilt&auml; ostamaasi uutta osaa entiseen ennen sen pois ottamista ja uuden asentamista. Tiettyihin autoihin liittyv&auml;t suositukset voivat my&ouml;s erota meid&auml;n suosituksistamme. Lis&auml;ksi joidenkin osien asentamiseen tarvitset autoalan ammattilaisen apua. Mik&auml;li et ole varma tai et osaa, k&auml;yt&auml; mieluummin ammattilaista!</p>
  15. Mikä on tilaukseni toimitusaika?
    <p>Tilauksesi toimitetaan tavallisesti 3&ndash;4 ty&ouml;p&auml;iv&auml;ss&auml;, mutta ruuhka-aikoina (kev&auml;t- ja kes&auml;sesonki) l&auml;hetysten k&auml;sittelyyn varataan 1&ndash;2 viikkoa. Paketin kuljetusaika Postin tai Matkahuollon kautta on yleens&auml; muutama arkip&auml;iv&auml;.</p> <p>Omaa tilaustasi koskevan tarkemman toimitusajan voit kysy&auml; asiakaspalvelustamme.</p>
  16. Kuinka pitkä takuuaika Bilteman tuotteilla on?
    <p>L&ouml;yd&auml;t tarkemmat tiedot takuuajoistamme <a href="/link/6efe43950b374ffc9c39291a2459e1a3.aspx">t&auml;&auml;lt&auml;</a>.</p>
  17. Paljonko verkkokaupan toimitusmaksut ovat?
    <p>Toimitusmaksun suuruus riippuu mm. siit&auml;, valitsetko toimittajaksi Postin vai Matkahuollon ja mink&auml;kokoinen tilauksesi on. Kaikki toimitusmaksut n&auml;et&nbsp;<u><a href="/link/7d6d9d10902049878cb0c0c6e29c6131.aspx">t&auml;&auml;lt&auml;</a></u>.</p>
  18. Voinko tehdä verkko-ostoksia, ja miten se tapahtuu?
    <p>Biltema Suomella on verkkokauppa, joka palvelee ymp&auml;ri vuorokauden. Voit tehd&auml; ostoksia verkkokaupastamme valitsemalla sivun yl&auml;reunasta Valitse tavaratalo -pudotusvalikosta <em>Verkkokauppa</em>. N&auml;et nyt my&ouml;s samalla tuotteiden saatavuuden verkkokaupassamme. Tarkemmat ohjeet tilauksen tekemiseen l&ouml;yd&auml;t <a href="/link/61330a7f98494f3186af3bdd15a68338.aspx">t&auml;&auml;lt&auml;</a>.</p> <p>Voit tiedustella tuotteiden saatavuutta asiakaspalvelustamme chatin kautta, puhelimitse numerosta 09 4270 5830 tai s&auml;hk&ouml;postitse osoitteesta <a href="mailto:asiakaspalvelu@bitlema.fi.">asiakaspalvelu@bitlema.fi.&nbsp;</a></p>
  19. Onko Biltemalla kasauspalvelua?
    <p>Tuotteemme myyd&auml;&auml;n usein esikasattuina myyntipakkauksissaan. Osalle tuotteista on saatavilla erikseen Biltema Service -lis&auml;palvelu, jolloin tuote on mahdollista saada my&ouml;s valmiiksi kasattuna ja k&auml;ytt&ouml;valmiina. L&ouml;yd&auml;t t&auml;st&auml; lis&auml;tietoa <a href="/link/73a51518426a4d999d072580c27f7555.aspx">t&auml;&auml;lt&auml;</a>.</p> <p><strong>HUOM!</strong>&nbsp;Palautusoikeus ei koske kasauspalvelua.</p> <p>Kasauspalvelua ei ole mahdollista saada verkkokaupastamme toimitettaviin tuotteisiin. Tuotteen voi kuitenkin k&auml;tev&auml;sti tilata valmiiksi kasattuna verkkosivuiltamme ja noutaa tavaratalosta Osta &amp; Nouda -palvelua k&auml;ytt&auml;m&auml;ll&auml;.</p>
  20. Missä vaiheessa tilaukseni on?
    <p>Kun olet tehnyt tilauksesi, saat tilausvahvistuksen s&auml;hk&ouml;postiisi. Pid&auml;mme sinua my&ouml;s ajan tasalla ilmoittamalla, milloin tilaustasi aletaan ker&auml;t&auml;, ja lopuksi saat toimitusvahvistuksen, jossa on mukana l&auml;hetyksen seurantatunnus.</p>
  21. Miten voin saada kuittikopion ostoksistani?
    <p>Voit saada kuittikopion siit&auml; myym&auml;l&auml;st&auml;, jossa teit ostoksesi, koska kuitit tallentuvat paikallisesti. Voit my&ouml;s pyyt&auml;&auml; kuittikopiota asiakaspalvelustamme s&auml;hk&ouml;postitse osoitteesta <a href="mailto:asiakaspalvelu@biltema.fi">asiakaspalvelu@biltema.fi</a>. Liit&auml; mukaan tieto, miss&auml; myym&auml;l&auml;ss&auml; osto on tehty ja mit&auml; on ostettu (tuotenumerot) sek&auml; ostosten tarkka yhteissumma ja ostop&auml;iv&auml;. Verkkokauppaostoksista kuittina toimii saamasi tilausvahvistus ja l&auml;hetyksen mukana tuleva kuitti.</p>
  22. Lahjakorttini voimassaoloaika on päättynyt, voiko sitä jatkaa/pidentää?
    <p>Bilteman lahjakortti on voimassa&nbsp;<strong>yhden (1) vuoden</strong>&nbsp;latausp&auml;iv&auml;st&auml;&auml;n. Ostaja saa t&auml;st&auml; tiedon ostohetkell&auml; ja hyv&auml;ksyy samalla ehtomme. Lis&auml;ksi tieto voimassaoloajasta on painettu itse lahjakorttiin.</p> <p>Kun voimassaoloaika on p&auml;&auml;ttynyt, ei kortti ole valitettavasti en&auml;&auml; voimassa eik&auml; sill&auml; voi maksaa ostoksia.</p>
  23. Miten saan yhteyden tuotteiden sisäänostoon?
    <p>Sis&auml;&auml;nosto-osastomme toimii eri puolilla maailmaa, joten ainoa tapa saada yhteys sis&auml;&auml;nostajiimme on laittaa viesti&auml; asiakaspalveluumme osoitteeseen&nbsp;<u><a href="mailto:asiakaspalvelu@biltema.fi">asiakaspalvelu@biltema.fi</a></u>.</p> <p>Kerro viestiss&auml;si lyhyesti, mit&auml; asiasi koskee, ja mik&auml;li sis&auml;&auml;nostajamme ovat kiinnostuneita, he ovat yhteydess&auml;.</p>
  24. Millä korteilla ja valuutoilla voin maksaa Biltemassa?
    <p>Myym&auml;l&ouml;iss&auml;mme otetaan vastaan ainoastaan euroja k&auml;teisvaluuttana. Maksukorteista hyv&auml;ksymme Visan, Visa Electronin, American Expressin, MasterCardin ja Maestron sek&auml; tietysti Biltema-tilikortin.</p> <p>Verkkokaupassa voit maksaa oman verkkopankkisi kautta tai yleisimmill&auml; luottokorteilla, tai valita laskun tai er&auml;maksun Klarnan kautta.</p> <p>Osta &amp; Nouda -palvelussa voi maksaa oman verkkopankkisi kautta tai yleisimmill&auml; luottokorteilla, tai valita laskun tai er&auml;maksun Qliron kautta</p>
  25. Miten teen reklamaation?
    <p>Tuotereklamaation voi tehd&auml; l&auml;himm&auml;n Biltema-tavaratalon asiakaspalvelupisteess&auml; riippumatta siit&auml;, onko tuote ostettu toisesta tavaratalosta (sis. my&ouml;s Osta &amp; Nouda -palvelun) tai verkkokaupasta. Mik&auml;li sinulla ei ole mahdollisuutta asioida tavaratalossa tai se tuottaa ylim&auml;&auml;r&auml;ist&auml; vaivaa, tuotereklamaation voi my&ouml;s tehd&auml; kirjallisesti osoitteeseen <a href="mailto:asiakaspalvelu@biltema.fi">asiakaspalvelu@biltema.fi</a>.</p> <p>Reklamaatioviestiss&auml; tulee k&auml;yd&auml; ilmi seuraavat asiat:</p> <ul> <li>Mik&auml; tuote on kyseess&auml; (tuotenumero)?</li> <li>Kuva ostokuitista tai tuotteen ostop&auml;iv&auml; ja -paikka</li> <li>Kuva tai video virheest&auml; sek&auml; mahdollisimman tarkka kuvaus viasta</li> <li>Yhteystietosi</li> </ul> <p>Verkkokaupasta tilatun tuotteen voi reklamoida l&auml;hetyksen mukana toimitetun palautuslomakkeen ohjeiden mukaan. Mik&auml;li sinulla ei ole en&auml;&auml; lomaketta, l&ouml;yd&auml;t sen my&ouml;s <a href="/link/51bd9815f9564389a72a1e858a83f3fd.aspx">t&auml;&auml;lt&auml;</a>.</p> <p>Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyytt&auml; ei saada ratkaistuksi osapuolten v&auml;lisill&auml; neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (<u><a href="https://www.kuluttajariita.fi/fi/">www.kuluttajariita.fi</a></u>) ratkaistavaksi. Ennen asian viemist&auml; kuluttajariitalautakunnan k&auml;sittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydess&auml; maistraattien kuluttajaneuvontaan <u><a href="https://www.kkv.fi/kuluttajaneuvonta">www.kuluttajaneuvonta.fi</a></u></p>
  26. Miten voin palauttaa ostamani tuotteen?
    <p>Sinulla on ostop&auml;iv&auml;st&auml; 30 p&auml;iv&auml;&auml; aikaa palauttaa ostamasi tuote ja saada rahasi takaisin. Myym&auml;l&auml;st&auml; ostetun tuotteen voi palauttaa mihin tahansa Biltema-tavarataloon (sis. my&ouml;s Osta &amp; Nouda -palvelun kautta ostetut tuotteet); verkkokaupasta tilatut tuotteet voi palauttaa ainoastaan verkkokauppaan. Tarkemmat palautusehdot ja ohjeet l&ouml;yd&auml;t <a href="/link/fb49aad735cc4215aed872c327659306.aspx">t&auml;&auml;lt&auml;</a>.</p>
  27. Miten toimin, jos kadun ostostani ja haluaisin vaihtaa tuotteen toiseen?
    <p>Mik&auml;li haluat vaihtaa ostamasi tuotteen toiseen, ota yhteytt&auml; l&auml;himm&auml;n Biltema-tavaratalosi asiakaspalvelupisteeseen.&nbsp;<strong>HUOM!</strong>&nbsp;Muista ottaa ostokuitti mukaan! L&ouml;yd&auml;t tarkemmat vaihto- ja palautusehtomme <a href="/link/fb49aad735cc4215aed872c327659306.aspx">t&auml;&auml;lt&auml;</a>.</p>
  28. Palautuksesta saamani hyvityskuitti on mennyt vanhaksi. Voiko sen voimassaoloaikaa pidentää?
    <p>Hyvityskuitti on voimassa 12 kuukautta sen p&auml;iv&auml;yksest&auml;, jonka n&auml;et kuitista. Kadonnutta tai vahingoittunutta hyvityskuittia ei korvata (vahingoittumisella tarkoitetaan tekstin kulumista pois kuitista).</p> <p>12 kuukauden j&auml;lkeen p&auml;iv&auml;yksest&auml; hyvityskuitti ei ole en&auml;&auml; aktiivinen, eik&auml; sen voimassaoloaikaa voi en&auml;&auml; jatkaa.</p>
  29. Kuinka pitkä palautus- ja vaihtoaika Bilteman tuotteilla on?
    <p>Bilteman tuotteilla on 30 p&auml;iv&auml;n palautus- ja vaihto-oikeus. Tarkemmat palautusehdot l&ouml;yd&auml;t <a href="/link/fb49aad735cc4215aed872c327659306.aspx">t&auml;&auml;lt&auml;</a>.</p>
  30. Mitkä ovat Bilteman asiakaspalvelun aukioloajat?
    <p>Bilteman valtakunnallinen asiakaspalvelu palvelee osaavan ja auttavaisen henkil&ouml;kuntansa voimin ma&ndash;pe klo 8&ndash;17. Viikonloppuisin asiakaspalvelumme on suljettu. Voit olla yhteydess&auml; my&ouml;s suoraan tavarataloihimme. N&auml;et kunkin tavaratalon yhteystiedot <a href="/link/d1a4efda3f7d461e8a6370e5e3dd1408.aspx">Tavaratalot-sivulta</a>.</p>
  31. Kuka/Mikä taho valmistaa Bilteman tuotteet?
    <p>Tuotteissamme on Biltema-tuotemerkki, mik&auml; tarkoittaa, ett&auml; toimimme lain nimiss&auml; my&ouml;s niiden valmistajana.</p>
  32. Miten löydän varaosia autooni?
    <p>L&ouml;yd&auml;t autoosi sopivat varaosat joko kirjoittamalla autosi rekisterinumeron verkkosivujemme hakukentt&auml;&auml;n tai klikkaamalla t&auml;st&auml;, josta p&auml;&auml;set suoraan rekisterinumerohakuun.</p>
  33. Miten haen töihin Biltemaan?
    <p>Mukava kuulla, ett&auml; olet kiinnostunut ty&ouml;skentelyst&auml; Biltemassa! Voit tutustua parhaillaan tarjolla oleviin avoimiin ty&ouml;paikkoihin&nbsp;<a href="/link/72a7ceb2a3a54c3b926af1ce981d9bf0.aspx">t&auml;&auml;ll&auml;</a>. Tarkemmat hakuohjeet l&ouml;yd&auml;t avaamalla tietyn ilmoituksen.</p>
  34. Miten Biltema voi taata tuotteidensa saatavuuden?
    <p>Ostamme tuotteet suoraan valmistajilta itselt&auml;&auml;n korkealuokkaisen laadun takaamiseksi. Ajoittain tuotteiden toimitusajat voivat kuitenkin olla pitki&auml;. Lis&auml;ksi v&auml;lill&auml; kysynt&auml; voi yll&auml;tt&auml;&auml; t&auml;ysin, vaikka siihen yritet&auml;&auml;n varautua parhaalla mahdollisella tavalla. My&ouml;s tavarantoimitukset voivat olla my&ouml;h&auml;ss&auml;, ja t&auml;m&auml;n seurauksena tuotetta ei v&auml;ltt&auml;m&auml;tt&auml; ole aina saatavilla asiakkaan kysyess&auml; sit&auml;.</p>
  35. Keneen voin ottaa yhteyttä sponsorointi- ja yhteistyöasioissa?
    <p>Sponsorointi- ja yhteisty&ouml;asioissa voi laittaa viesti&auml; osoitteeseen&nbsp;<a href="mailto:asiakaspalvelu@biltema.fi">asiakaspalvelu@biltema.fi</a>, josta viesti v&auml;litet&auml;&auml;n eteenp&auml;in asianosaisille.</p>
  36. Millä Suomen paikkakunnilla on Bilteman myymälä?
    <p>L&ouml;yd&auml;t kaikki Suomen myym&auml;l&auml;mme yhteystietoineen&nbsp;<a href="/link/d1a4efda3f7d461e8a6370e5e3dd1408.aspx">t&auml;&auml;lt&auml;</a> ja n&auml;iden lis&auml;ksi meill&auml; on ymp&auml;rivuorokauden palveleva verkkokauppa.</p>
  37. Miten Biltema käsittelee henkilötietojani?
    <p>Voit lukea t&auml;&auml;lt&auml; noudattamastamme&nbsp;<a href="/link/1fb2d1053a6149e7b4ced16a00d84831.aspx">tietosuojapolitiikasta</a>.</p>
  38. Tekeekö Biltema hyväntekeväisyystyötä?
    <p>Bilteman perustajaperheen aloittama Biltema Foundation -s&auml;&auml;ti&ouml; tukee eri hyv&auml;ntekev&auml;isyyskohteita ja -projekteja, jotta yhteiskuntamme voisi kehitty&auml; paremmaksi. Voit lukea lis&auml;&auml; Biltema Foundationin toiminnasta&nbsp;<a href="/link/cb363a855e8f40828a235070814d6f7f.aspx">t&auml;&auml;lt&auml;</a>.</p>