Tervetuloa yritysasiakkaaksi Biltemaan!

Biltema-Yritysasiakas_950x400.jpg

Bilteman yli 19 000 tuotteen valikoima on suunniteltu helpottamaan paitsi yksityishenkilöiden myös yrittäjien arkea – olitpa sitten automekaanikko tai rakennusalan osaaja. Hyödynnä monipuolista valikoimaamme ja hoida yrityksesi hankinta-asiat kuntoon uudessa Yritysasiakasportaalissamme! Muistathan, että voit edelleen tehdä yrityksesi ostokset myös myymälöissämme tai lähettämällä sähköpostia verkkokaupan asiakaspalveluun osoitteeseen verkkokauppa@biltema.fi.

Bilteman Yritysasiakasportaali on yritysten ja organisaatioiden käyttöön tarkoitettu tilaus- ja laskutusjärjestelmä, jota voi hyödyntää yritysostojen yhteydessä kaikissa Suomen Biltema-tavarataloissa ja verkkokaupassa. Yritysportaalin avulla säästät aikaa ja vaivaa, ja samalla pysyt kärryillä yrityksesi ostoista ja laskuista.

Yrityksen asiakastilin ylläpitäjä voi lisätä muille yrityksen työntekijöille pääsyn portaaliin ja jokaiselle (eri) oikeuksia. Portaali helpottaa yrityksen arkea, koska tietoa voi hakea suoraan omista tilaus- ja laskutiedoista ilman välikäsiä, milloin tahansa. Bilteman Yritysportaali on käyttäjäystävällinen työkalu, ja se sisältää useita tärkeitä toimintoja, jotka helpottavat yrityksen arkea ja kertovat ajantasaista tietoa yrityksen asioista.

Biltema Yritysasiakasportaalin edut pähkinänkuoressa:

  • Kulujen valvonta perustuu myönnettyyn luottorajaan.
  • Noutotilausten tekeminen valitsemaasi myymälään suoraan portaalin kautta. Henkilökunta kerää tuotteesi valmiiksi.
  • Laskuarkiston lajittelu/suodatus päivämäärän mukaan.
  • Yrityksen tietojen hallinnointi on helppoa ja kätevää.
  • Selkeä, helppokäyttöinen ja käyttäjäystävällinen portaali.


Miten portaaliin pääsee?

Pääset käyttämään yritysportaalia ja tekemään laskutusasiakashakemuksen näin:

  1. Avaa selaimessasi Yritysportaali osoitteesta https://yritysasiakas.biltema.fi.
  2. Valitse etusivulta kohta Hae asiakkuutta TUPAS-tunnistautumisen kautta. Huom! Hakemuksen sähköisenä allekirjoittajana tulee olla henkilö, jolla on nimenkirjoitusoikeus laskutusasiakkaaksi hakevassa yrityksessä.
  3. Kun hakemus on täytetty, lähetetty ja hyväksytty, päätöksestä tulee sähköpostitse vastaus hakijalle. Vastaus sisältää kirjautumisohjeet portaaliin. Yrityksen tunnuksilla ensimmäisenä portaaliin kirjautuva käyttäjä on automaattisesti yritystilin pääkäyttäjä/ylläpitäjä. Yrityksen asiakastilin ylläpitäjä voi lisätä muita käyttäjiä portaaliin. Asiakasnumeroa kohti voi olla korkeintaan yksi pääkäyttäjä, joka voi lisätä yrityksen tietoihin muita käyttäjiä sekä erilaisia oikeuksia itselleen ja muille käyttäjille.

Miksi valita Bilteman yritysasiakkuus?

    1. Säästät aikaa: yli 19 000 tuotteen valikoima saman katon alla tarjoaa jotain jokaiselle yritykselle!
    2. Säästät rahaa: laadukkaat tuotteet, edulliset hinnat!
    3. Paljon kolmannen osapuolen testeissä menestyneitä tuotteita – testatusti laadukasta!
    4. Pitkät takuuajat turvaavat ostopäätöksesi.
    5. Tavarataloissa pitkät aukioloajat ja hyvä tuotesaatavuus – lisäksi 24/7 palveleva verkkokauppa!
    6. Ei vuosimaksuja tai erillisiä tilinhoitokustannuksia! Ehtojen täyttyessä saat aina 14 päivää korotonta maksuaikaa ja luottoa yrityksesi hakemuksen mukaan.
    7. Mahdollisuus koontilaskutukseen.

Yritysasiakkailla on mahdollisuus hakea Bilteman laskutusasiakkaaksi yritysasiakasportaalin kautta osoitteessa https://yritysasiakas.biltema.fi/fi-fi/

Jatka palveluun >

Maksu- ja muut ehdot:

  • Edellytämme tulevalta yritysasiakkaalta yli yhden vuoden liiketoimintaa ja rekisteröityä tilinpäätöstä.
  • Laskulle myytävän kertaostoksen oltava vähintään 10 €.
  • Laskutuslisä 5 €/lasku. Laskun yhteissumman ylittäessä 100 € laskutuslisää ei peritä.
  • Verkkolaskuja emme lähetä koontilaskuina.
  • Maksuaika 14 päivää netto.
  • Biltema Suomi Oy:llä on oikeus tarkistaa hakijan luottotiedot ja hyväksyä/hylätä hakemus sen perusteella.
  • Biltema Suomi Oy rekisteröi ja käyttää yrityksenne osto-oikeutettujen henkilöiden tietoja ainoastaan osto-oikeuden tarkistamista varten.

Verkkokauppatilauksen yhteydessä pyydämme ilmoittamaan:

  • Yrityksen Y-tunnuksen ja virallisen nimen
  • Laskutusosoitteen
  • Toimitusosoitteen
  • Haluamanne viitetiedot
  • Tilaamienne tuotteiden tuotenumerot

Mikäli Sinulla on kysyttävää tilaamisesta, pyydämme ottamaan yhteyttä verkkokaupan asiakaspalveluun.

Liity asiakkaaksemme jo tänään – olemme tukenasi koko tavaratalon asiantuntijoiden ja laajan tuotevalikoiman voimin!