Usein kysyttyä – Biltema Smart Home

Usein kysyttyä – Biltema Smart Home

Mietitkö, mistä löydät käyttöohjeet älykoti-tuotteellesi tai kuinka lisäät uuden laitteen? Olemme koonneet tänne usein kysyttyjä kysymyksiä ja vastauksia liittyen Bilteman älytuotteisiin.

Mikä sovelluksen nimi on?

Bilteman tuotteiden kanssa yhteensopivan sovelluksen nimi on Tuya Smart.

Lue lisää Bilteman älykkäistä Tuya Smartilla toimivista tuotteista >>

Onko sovellus ilmainen?

Kyllä, sovellus on ilmainen, ja se toimii sekä iOS- että Android-laitteilla.

Lue lisää Tuya Smartista Google Playsta >>

Lue lisää Tuya Smartista App Storesta >>

Mitä verkkoja sovellus tukee?

Kaikkia verkkoja, jotka käyttävät 2,4 GHz Wi-Fi -taajuutta.

Sovellus ei löydä laitetta, jonka haluaisin yhdistää. Mitä teen?

Hyvä Wi-Fi -verkko on hyvin toimivan älykodin perusta. Varmista, että sinulla on 2,4 Ghz taajuudella toimiva Wi-Fi -verkko. Toisinaan paksut seinät häiritsevät yhteyttä, joten reitittimen lähelle siirtyminen voi auttaa. Mikäli tämä ei auta, sinun tulee yhdistää laitteet alusta alkaen uudestaan.

Voinko lisätä enemmän kuin yhden laitteen kerrallaan?

Kyllä, sinun tulee vain aluksi lisätä tietyn tuotetyypin tuote esim. valaisin. Sen jälkeen voit käyttää sovelluksen "Etsi laitetta" -toimintoa, ja tällöin kaikki laitteet, jotka ovat yhdistämistilassa (valo vilkkuu), näkyvät samanaikaisesti.

Mistä löydän ohjekirjan älykoti-laitteelleni?

Kaikki ohjekirjat löytyvät Biltema.fi -osoitteesta kyseisen tuotteen tuotesivulta.

Mitkä ääniassistentit toimivat älylaitteiden kanssa?

Useimmat älytuotteemme toimivat sekä Google Assistantin että Amazon Alexan kanssa. Kun olet yhdistänyt Smart Home -tilisi Google Homen tai Amazon Alexan kanssa, voit hallita älylaitteitasi missä ikinä oletkin, kunhan sinulla on verkkoyhteys.

Tuleeko Bilteman älykotivalikoimaan lisää tuotteita tulevaisuudessa?

Kyllä, tulemme laajentamaan älykotituotteiden valikoimaamme tulevaisuudessa. Valikoima voi vaihdella tavaratalokohtaisesti, mutta kaikki tuotteemme ovat aina nähtävissä osoitteessa biltema.fi. Pysy kuulolla!

Kuinka voin käyttää älykodin tuotteita sekä kotona että mökillä?

Luo sovelluksessa uusi "koti" (Profiili - Hallinnoi kotiasi - Luo koti) ja nimeä se kesämökiksi. Näin voit vaihtaa "kotien" välillä ja hallinnoida helposti niissä olevia laitteita. Tuotteet yhdistetään eri verkkoihin, mutta niitä hallinnoidaan samasta sovelluksesta. Älykästä, eikö?

Mistä saan apua, jos kysymystäni ei ole listalla?

Voit aina kysyä apua joko tavaratalojemme henkilökunnalta tai ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme lähettämällä sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@biltema.fi.