Vältä turhat kontaktit – Biltema lanseeraa Osta & Nouda Drive In -palvelun

Vältä turhat kontaktit – Biltema lanseeraa Osta & Nouda Drive In -palvelun

Koronavirukseen liittyvät huolestuttavat uutiset ovat lisänneet viime viikkoina asiointia Bilteman tavarataloissa, ja selkeä myynninlisäys on ollut nähtävissä mm. siivous-, kuntoilu-, autonpesu- ja säilytystuotteissa sekä leluissa. Suosittu Osta & Nouda -palvelu on otettu käyttöön kaikissa Suomen Biltema-tavarataloissa asteittain alkuvuoden aikana, viimeisimpänä Espoon uudistetussa myymälässä kuluvan viikon alussa. Reaktiona maailmassa vallitsevaan tilaan Biltema päätti toimia ja laajentaa palvelua niin, että se käsittää nyt myös drive in -palvelun.

Osta & Nouda Drive In -palvelun ajatuksena on, ettei asiakkaan ei tarvitse tulla lainkaan myymälään noutamaan tilaustaan, vaan se toimitetaan suoraan hänen autoonsa. Näin vältytään erityisesti koronavirusepidemian aikaan tarpeettomilta sosiaalisilta kontakteilta ja eri pintojen koskettelulta. Asiakas tekee Bilteman verkkosivuilla tilauksen tavalliseen tapaan vaikka kotisohvaltaan ja saa kahden tunnin kuluessa tekstiviestin, jossa kerrotaan, että tilaus on keräilty, pakattu ja valmis noudettavaksi.

Kun asiakas saapuu Biltema-tavaratalon pihaan noutamaan tilaustaan, hän toimii piha-alueella erikseen merkityllä noutopisteellä olevien ohjeiden mukaisesti, eli lähettää tekstiviestillä osan tilausnumerostaan sekä autonsa rekisterinumeron. Näin asiakkaan ei tarvitse missään vaiheessa poistua autostaan, vaan henkilökunta käy tuomassa hänen tilauksensa joko auton tavaratilaan tai matkustamoon. Asiakkaan vastuulla on vain varmistaa, etteivät auton sivuovet tai tavaratilan luukku ole lukossa.

Biltemasta kerrotaan, että tänä erityisenä ja huolestuttavana aikana oli täysin itsestäänselvä ratkaisu yhdistää aiemmin lanseerattuun palveluun myös asiakkaan arkea entisestään helpottava drive in -mahdollisuus.

Tutustu Osta & Nouda Drive In -palveluun tästä.