Vanliga frågor kring rekrytering

Här har vi samlat lite frågor och svar kring vår rekrytering.

  1. Hur gör jag för att söka en tjänst?
    <p>Klicka p&aring; l&auml;nken i annonsen f&ouml;r att komma vidare till registrering av ans&ouml;kan. Om du redan finns registrerad i v&aring;r databas v&auml;ljer du att logga in med ditt befintliga konto, d&auml;r du &auml;ven f&aring;r m&ouml;jlighet att korrigera och komplettera dina uppgifter innan du registrerar din ans&ouml;kan. Om du inte har ett konto sedan tidigare v&auml;ljer du helt enkelt att skapa ett nytt konto.</p>
  2. Hur många tjänster får jag söka?
    <p>Det finns inga begr&auml;nsningar i hur m&aring;nga tj&auml;nster du f&aring;r s&ouml;ka. Om du vill s&ouml;ka flera tj&auml;nster samtidigt m&aring;ste du dock s&ouml;ka till dem var och en f&ouml;r sig. Det &auml;r inte m&ouml;jligt att s&ouml;ka flera tj&auml;nster i samma ans&ouml;kan.</p>
  3. Hur vet jag att min ansökan verkligen skickats iväg?
    <p>Du f&aring;r ett bekr&auml;ftelse-mail till den mailadress du angett s&aring; snart din ans&ouml;kan har registrerats hos oss. Om du inte har f&aring;tt n&aring;got bekr&auml;ftelse-mail inom 24 timmar, betyder det att n&aring;got har blivit fel. B&ouml;rja med att se efter s&aring; att mailet inte r&aring;kat hamna i din skr&auml;pkorg. Kontrollera sedan att du angett r&auml;tt mailadress. Om allt verkar vara r&auml;tt, men du fortfarande inte f&aring;tt n&aring;got mail fr&aring;n oss, kan det betyda att din ans&ouml;kan inte g&aring;tt igenom. Du beh&ouml;ver d&aring; registrera den p&aring; nytt.</p>
  4. Var kan jag hitta lediga tjänster?
    <p>Vi annonserar alla lediga jobb h&auml;r p&aring; hemsidan under <a href="/link/4541d249446241bfb32ba2c1e1ba9b20.aspx">Lediga tj&auml;nster</a>.</p>